" JILLY BILLY JEWLS "

VÄLKOMMEN!

Jill heter jag och är 22 år gammal från Södertälje - Stockholms län.
Alla smycken du ser på den här sidan har jag själv designat och skapat.




F. A. Q:

Q: Jilly Billy Jewls? Du har ju stavat fel?
A: Jo, och helt med flit. Dock var det inte så uppenbart som jag hade trott... För enkelhetensskull.

Q: Har du verkligen gjort dessa smycken själv och är dem till salu?
A: Javisst, har gjort dem själv och självklart är dom till salu!
Är du intresserad så mailar du mig på [email protected].

Q: Hur många uppsättningar av varje smycke gör du?
A: Endast en utav varje, vilket gör smycket helt unikt.
Men vill du absolut ha fler så beror det helt på material. Allt går att lösa! (:

Q: Varför är bilderna så små? Man ser ju inget...
A: Bilderna går att klicka på för att förstora.



Så vill jag bara tacka alla för en sådan härlig respons direkt!
Mailen har ramlat in och kommentarerna i bloggen är otroligt uppmuntrande. Tack! (:

Har du frågor kan du ställa dom direkt i bloggen eller maila!

Kommentarer
Postat av: Kattis

söööt

2007-07-25 @ 00:28:28
Postat av: Missy86

Du kan verkligen dina grejer. Keep it up tjejen! Du kommer långt!

2007-07-25 @ 00:32:43
Postat av: Busunge

Du knäcker så hårt gumman! Jag visste att du var duktig, men SÅÅÅÅ duktig?! Hade ingen aning. Jag är jätte avis på dej! Lycka till! PUSS!

2007-11-07 @ 08:14:13
URL: http://lifeiswhatitis.blogg.se
Postat av: PinnaColada

jättefina!

2008-07-22 @ 18:46:35
URL: http://pinnacolada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0